22 Aralık 2007 Cumartesi

Neler yaptım neler !!


Bir vosvosunuz varsa ve elinizde birazda işe yatkınsa yapamıyacağınız şey yok gibi .. Ben biraz azimliyimdir .. Genelde kendi şimi kendim yapmayı severim.. Bununlada gurur duyarım.. Bunu ben yaptım diyebilmek insana zevk verir .. Vosvosumun işlerini buna arızalar sorunlarda dahil mümkün olduğunca kendim yaparım eğer zahmetli ve beni aşan bir konu varsa Mehmet ustama veya oğlu Gökhana vosu teslim ederim.. Bu arada Mehmet usta ve oğlu Gökhan Ankarada vos üstüne tanıdığım en sağlam ustalardır.. Neyse konuyu değiştirmeyelim.. ne demiştik kendi şini kendin yap.. bende öyle yaptım.. Motorumun bakımlarını genelde kendim yaparım periyodik olarak ayarlar yağ filtre karbüratör bakımları ufak tefek kaporta ve döşeme işleri vs.vs.vs. Bugüne kadar yaptıklarım arasında en beğendiğim işler.. Müzik tesisatı ve iç döşemenin tamamının yenilenmesi.. İç döşemenin tamamını tavan taban koltuklar hepsi benim elimden çıktı bir haftamı aldı ama değdi doğrusu.. Döşemem çok kötü durumdaydı.. Bi,r döşemecinin kapısını çaldım 2 koltuk için 300 YTL lik rakamı duyunca .. O parayı sana yedirmem kendim yaparım fikrine sahip oldum öylede yaptım.. Birinci sınıf malzeme aldım toplam 60-70 YTL tuttu .. Tüm iç döşemeyi söktüm eve taşıdım ölçtüm biçtim evde bulunan dikiş makinasıyla hepsini diktim ve sonuç ; Görenler gözlerine inanamadı abartı değil gerçek.. Kullandığım malzemeninde kaliteli olması yapılan işi çok kaliteli gösterdi yaklaşık 4 yıldır aynı döşemeyi kullanıyorum daha ışıl ışıl en ufak bir bozulma yok.. Diğer işim müzik tesisatı; arka cam öüne bir woofer kabini yapmak istiyordum ama şöyle kalıcı kaliteli kimsede olmayan bir iş çıksın istedim ve fiber işine bulaştım.. Oda yaklaşık bir haftamı aldı ama sonuca kendim bile inanamadım dersem yalan olmaz.. Ekteki resim benim üretimim bu konuda daha önce hiç bir çalışmam olmamıştı.. Sonuç mükemmel oldu..

Hiç yorum yok: