29 Aralık 2007 Cumartesi

VosVos Muhabbetleri


Vosvos Muhabetleri
Uzuuun bir yol kat ettiniz, artık bir vosvos sahibisiniz. Vosvos sahibi olmak ayrıcalıktır demiştik ya, işte bu ayrıcalıklardan biridir vosvos muhabetleri . Hemde ne muhabbet . Bazen öyle bir noktaya gelir ki karşılıklı diyaloglar; köpürürsünüz içinizden “yeter yaa !!” diye haykırmak gelir. Bu kişiye özel bir durumda değildir tabii .. Vosvosun varsa bu muhabbetlerle karşılaşmama ihtimalin çok düşüktür. Evinizin önünde, otoparkta, trafikte, çarşıda, pazarda vosvosunuzla siz nerede bu muhabbetler orada . Başlarda hoşunuza gider “arabamla ilgileniyorlar” diye bir de kasılırsınız, ama iş cevap ve anlam veremeyeceğiniz boyuta geldiğinde bir sıkıntı basar sizi .. İşte bu yazı o muhabbetleri içerir.
Vosvosunu yeni almış bir vosvoscunun muhabbetleri…
Tavsiyeler;
İlk vosunuz aldığınız gün başlar vıdı vıdı vıdı bitmek bilmeyen tavsiyeler, anlatırlarda anlatırlar..
-Biraz daha paran yokmuydu daha iyisini alsaydık sana, şöyle dört kapı yürüyen bişey
-Yok ben bunu seviyorum
-Yaa neyini seveceksin hurda bu sanayiden çıkamazsın, buna harcayacağın parayla koç gibi araba alırsın
-Ben arabamdan memnunum, bişey olmaz.
-Allah sana akıl fikir versin !!
Gözlemlemeler;
Aracınızla uğraşırken mutlaka birkaç çift göz hep sizin üzerinizdedir. Yine ne yapıyor bu merakıyla;
-Kardeş kolay gelsin, helal olsun valla her gün bu arabayla uğraşıyorsun,
-Sabahtan akşama kadar beni taşıyor tabii ki uğraşacam,
-Hiç işi bitmiyor değimli ?
-İşi bitmediğinden değil seviyorum uğraşmayı
-Haaa yani hiçbir sorunu yok sen öylesine uğraşıyorsun. Hurda kardeş çok uğraştırır bunlar şöyle kendine uygun daha yeni bir araba alsana
- ??!!!
Fiyat muhabbetleri Değerlendirmeler;
En sıkıcı bunaltıcı muhabbetlerdir. Vosvos ne kadar eder.
-Kardeş senin bu vos şimdi ne kadar eder ??
-Valla bilmiyorum ..
-Nası bilmiyorsun mutlaka vardır bunun da bir fiyatı
-Satılık değil kardeş
-Yaa varsayalımki satacan ne kadar istersin buna
-Valla satmıyorum satarsamda alıcısına göre değişir fiyatı
-Tamam ben alıcı olsam ne kadara verirsin
-Bunların fiyatı durumuna göre değişir
-Tamam orta halli bir vosvosu kaça alırım peki
-5 i gözden çıkarman gerek
-Yok deve o kadar etmez ki kardeş bu araba.. 30-40 yaşında
-dedim ya bilmiyorum almaya niyetliysen oto pazarına bir bak
-Yok almayacam öylesine sordum ne yapayım bu arabayı.
-??!!!!@XX


Birde saçma sapan karşılaştırmalar vardır tabii
“Üstündeki jantlar arabadan pahalı” “Bu müzik tesisatıyla bunun gibi 2 vosvos daha alırsın” vs.vs.vs.

İnsana bir rahatlık vermezler, benzinciye girersiniz sağda solda taksici dolmuşcu varsa hemen yanınızda biter. “Kardeş arabanda façaymış haaa” - “sağol” - “kaç basıyor bunlar” - “160ı bulur” “Hadiii yaa basmaz bunlar o kadar” - “1600 motor neden basmasın” – “ Bunlar 1100 motor değimli başka motor mu taktın ?” – “ Yoo orjinali “ – “Bunların suluları iyi seninki de sulumu” – “ Bunların suluları yok” – “ Olmaz olurmu ya benim bir tanıdıkta vardı suluydu o” – “ Bu model araçların sulu üretimi yok kardeş” – “ Hee o zaman onun motor başkadır” – “Eminim öyledir !!! “

Birde vosvosa ilk kez binen arkadaşlarınızla aranızda geçen muhabbetler var tabi,
-Vaaayyy vosvosa bak hehehe sığarmıyız buna
-Niye sığmayacağız 5 kişilik bu
-Yok on kişilik !! 5 kişi neresine sığacak bunun hehehe
-ya binsene kardeş

Hadi arkadaşlarınız neyse de her halukar da karşılığını verip lafınızla ezebilirsiniz ya tanımadığınız insanların ilginç yaklaşımları;

“Bunun hastaları varmış sende hastasımısın ?”
“Yok Allaha şükür bir hastalığım yok gayet sağlıklıyım”
“Yok anlamadın sen beni adamlar buna acayip hasta böyle toplanıp konvoy halinde geziyorlar kulüp mulüp bişeyler var sende klübe üyemisin”
“@@@!! “

Bitmez bu muhabbetler… artık bir vosvoscuysanız, bu soruların cevaplarını aklınızda mutlaka hazır bulundurun, tabi afacan bir çocuk şak diye sağlam bir soru sorana kadar J

Hiç yorum yok: