23 Aralık 2007 Pazar

Bir Vosvos sahibi oldun .. Peki ya sonrası !

Binbir eziyetle nihayet bir vosvos sahibi oldun seni neler bekliyor biliyormusun ?? Artık o vosvos sana etiket olmuştur.. Nasıl yani ?? Nasıl olacak artık her ortamda vosvosunla anılacaksın.. Herkes seni vosvosunla hatırlayacak.. Ali mi? Hangi Ali ? Hani vosvosu vardı ya.. Haaaaa öyle desene... tamam tanıdım :))

Heleki birde vosvosunuz göz alıyorsa o zaman hiç unutulmazsınız . Yani muhabbet sizin dışınızda gelişsede sizin ortamınızdan, vosvosunuzu gören bir insan, başka bir ortamda vosvosu olan biriyle karşılaşsa, yolda bir vosvos görse, ilk yapacağı iş sizin kulaklarınızı çınlatmak olacak.. " Bizim arkadaştada vardı gözü gibi bakıyordu.. Yaa bunlar göründüğü gibi değil çok kaliteli araçlar " :) .. Çok rastladım bu muhabbetlere, ben vosvosu satsamda, vosvosumun varlığı beni asla bırakmaz bundan eminim. Eş dost seni her zaman o vosvosla anacaktır.. " Ya bunun bir vosvosu vardı " ile başlayan muhabbetin arkası sizin detaylı anlatımınızla şekillenir. Şimdi anladınızmı vosvosun neden size etiket olduğunu..

Bakımlı, modifiyeli, ışıl ışıl vosvoslar her zaman, her yerde ilgi çeker, bu bir gerçektir. Otoparkta, full donanımlı, çağın tüm özellikleri üzerine yapışmış, 50-100 Milyarlık İki lüks aracın arasına gidin, buram buram tarih kokan, bende yaşyorum ayaktayım diye haykıran vosvosunuzu, park edin, geçin karşısına oturun ve gelip geçenlerin tepkilerini ölçün.. Ben yaptım bunu ve sonuçta vosvosa olan sevgimin bağlılığımın boş olmadığını gördüm.. Benim emeğim, gözümün nuru kıvamındaki ışıl ışıl Vosvosum beni utandırmadı ve o iki lüks aracın arasında duran vosum gelip geçen insanların gözüne yapıştı.. Güzel bir duygu inanın .. Vosvos sahiplerinin çoğu yaşamıştır bu olayı..

Bu olaylarla Trafiktede sık karşılaşırsınız .. En yaşlısı 3-4 yaşında olan modern araçların arasında trafikte süzülüyorsunuz. Son model olmasına rağmen, stop lambası yanmayan, sinyali yanmayan, sağında solunda ezikler vuruklar olan, metalik boyasına ekstra para ödenerek sahip olunmasına rağmen, çamur ve pislikten görünmeyen, o kadar araç içinde güneş gibi doğmuşsunuzdur .. 35 yaşında bir araç, bütün aksamları çalışması yetmiyormuş gibi, eklentilerle günün şartalarına ayak uyduran, kıdemli bir yol ağası.. gelde bakma nasıl bakmayacaksan..

Bu süreçte, en büyük hayranlarınız çocuklardır, tabi bu hayranlığın size pahalıya patladığı zamanlarda olacaktır.. Kendini frenleyemeyen hayran çocuklar vosvosunuzun tepesine çıkıp tepinebilir.. :)) Vosu ilk aldığım dönemlerde, çocuklar sokakta, beni yan yana dizilip karşılarlardı.. Aldığım ikinci gün ön ve arka tamponda tepinen çocukları görünce artık bu sevgiye biraz müdahale etmenin zamanı geldi diye düşündüm.. :) Müdahalenin ardından karşılaştığım olay aşırı bir sahiplenme koruma ve kollama oldu.. Sokağımdaki çocuklar, başka muhitten gelenleri kesin bir dille uyarıyordu " Sakın ha sakın o vosa dokunma alarmı bi çalarsa !!!! " :))) Anladım ki aşırı sevgiye bazen müdahale etmek gerek..

Birde, ailede gelişen vosvosun konumu durumları var tabi.. " Bu ne ya !!" "Ala ala, bunumu aldın" "Başka hurda bulamadınmı?" "Allah sana akıl fikir versin" "Gel sana şahin doğan alalım buna kimse sığmaz (Sanki servisçilik yapacağım)" bu tip sözlerle başlar ailede vosvos muahbbetleri.. İlerleyen zamanlarda, vosunuza iyice adam etmişsinizdir, artık sizin bir parçanız olmuştur. Zamanın büyük bir kısmını onunla değerlendirirsiniz.. Vosvos, yavaş yavaş göz doldurmaya başlamıştır ve muhabbetlerde haliyle şekil değiştirecektir.. "Yaa şurada bi iş vardıda oraya bi 5 dakika gidip gelelimmi " laflarıyla vosvosla gezmek için ortam yaratma çabaları "Vosvosun nerede ? bak kimseye verme sağa sola çarparlar" gibi sahiplenmeler "Sana sıvı sabun aldım al bunla yıka güzel temizler " gibi bakımlı görünmesi için çabalar ve daha neler neler.. Birde şakadan vosunuzu başka sokağa parkedip "Araban nerede ??" sorusuna "Sattım !" yanıtını verin bakalım ne tip bir tepkiyle karşılaşacaksınız .. Ben yaptım ve karşılaştığım tepki "Vallamı ? Allah aşkına doğru söyle " hele birde bu şakayı vosvosu seven bir kız arkadaşınız nişanlınız veya eşiniz varsa ona yapın.. Tepki : "Ayy inanmıyorum.. Niye sattın yaaaaaaa " :))

Vosvos sahibi olduysanız geleceğiniz bellidir.. Bir mekanik uzmanı, kaporta boya profesörü !! Her işi ustaya yaptırmazsınız, yaptıracağınızımı zannediyorsunuz ?? yaşayın ve görün !! Her işi yaptıramıyacağınız için bu işlerin ehli olma yolunda ilerlemek mecburiyetindesiniz.. Bu sizin isteğinizle olan bir olay değil şartlar sizi bu yöne itecek ve geriye dönüp baktığınızda "vaayyy beee ! bunu benmi yaptım" diyeceksiniz.. Artık siz iflah olmazsınız sağlam şeyleri bile bozuk söküp tekrar onarmak gibi saplantılara sahip olacaksınız.. Vosvosunuzda bilinmeyen hiç bir nokta kalmamsı için gördüğünüz her şey kurcalamak bir alışkanlık bir hastalık olacak.. Birde bunların belgesellerini çekip belgeleyeceksiniz.. :))

Peki ya bu kadar insan içinde komşularınız ?? Onlarda bu çerçeve içinde bir rol oynuyor.. Sizin hakkınızdaki tek düşünceleri "Kafayı sıyırmış sabahtan akşama kadar o arabayla oynuyor " :)))
Bunu yaşadıkçada göreceksiniz emin olun vosvos hayatınıza renk katıyor..

Hiç yorum yok: